2PR nawiązało współpracę z firmą Golf24, specjalizującą się w obsłudze imprez golfowych. W jej ramach agencja przygotuje i zrealizuje całościową strategię public relations dla finałowego turnieju europejskiej, zawodowej ligi golfa – Deutsche Bank Polish Masters 2014. Rzecznikiem prasowym tej imprezy został Bartosz Sosnówka.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego turnieju, budowanie relacji z kluczowymi dziennikarzami mediów sportowych, ogólnoinformacyjnych i biznesowych oraz wsparcie strategiczne.
Sosnówka specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR i marketingu sportowego. Realizował projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, media relations i zarządzania kryzysowego między innymi dla takich klientów jak: PUMA Polska, LOTOS, ENERGA, Ergo Hestia, VELUX, Dormax Design, Cheil Poland, Saxo Bank Polska i Roche Polska. Ponadto był rzecznikiem prasowym turnieju golfowego w Polsce w 2013 r. – LOTOS Polish Open 2013.Do lutego 2014 roku pracował w agencji VMG PR.
Poza nim, ze strony 2PR, w projekt zaangażowani są również: Anna Janocha (strategia) i Michał Polak (realizacja). Klient sam zgłosił się do agencji. (ks)