Od lipca 2018 roku Małgorzata Kroh pełni funkcję dyrektora działu marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Kroh zajmuje się współtworzeniem strategii rozwoju biznesu spółki oraz odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej i marketingowej na polskim rynku. Jest również odpowiedzialna za wdrażanie nowych projektów specjalnych i badawczych we współpracy z partnerami biznesowymi, oraz za komunikację raportów, jak np. Drogowskaz Motywacyjny 2018 czy Global Workplace Trends, i planowanych kampanii sprzedażowych.
W ostatnim czasie odpowiadała za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Swoje kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła także wiele programów szkoleniowych, w tym marketing w Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership. (jg)