sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie Koleje Linowe wybrały agencję do obsługi mediów społecznościowych

Polskie Koleje Linowe wybrały agencję do obsługi mediów społecznościowych

W maju 2019 roku Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę z Schulz brand friendly. Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych, zakup mediów oraz przygotowywanie konkursów dla siedmiu profili marki na Facebooku oraz dwóch profili na Instagramie.

Ze strony Schulz za działania na rzecz klienta odpowiada Paulina Tracz, Senior Account Executive, wraz z zespołem. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

Za działania pubic relations dla PKL odpowiada Clear Communication Group. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj