poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAOL buduje wizerunek od nowa

AOL buduje wizerunek od nowa

Pisaliśmy już o wizerunkowym problemie AIG. Tym razem Jon Friedman na stronie marketwatch.com pisze o zmaganiach firmy AOL, która, po zerwaniu z koncernem Time Warner, próbuje odbudować swoją reputację.

Jak pisze autor artykułu, połączenie w 2001 roku AOL i Time Warner było prawdopodobnie najgorszym interesem w historii. America Online postanowiła pozbyć się niewygodnego partnera, i stanąć na własne nogi. Nie będzie to łatwe, ponieważ dla większości osób skrót AOL kojarzy się z porażką oraz przestarzałą technologią z zeszłego wieku – czytamy w artykule.

„Amerykanie, jak powszechnie wiadomo, są przebaczającym narodem. Uwielbiamy historie wielkich powrotów i szczęśliwe zakończenia. Mimo tego, AOL będzie musiał zrobić wrażenie na nieczułych i twardo stąpających po ziemi inwestorach. Ta firma ma naprawdę dużo do zrobienia” – konkluduje Jon Friedman. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj