wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIle warte jest oscarowe „selfie”: jeden dolar za każdy retweet

Ile warte jest oscarowe „selfie”: jeden dolar za każdy retweet

Choć już po oscarowej nocy, to jej główny bohater – selfie, wciąż nie schodzi z pierwszego planu. Niedawno media informowały, że zdjęcie z gali, na którym znalazły się największe gwiazdy kina, okazało się zaplanowaną kampanią reklamową Samsunga. Jaka jest odpowiedź? Okazuje się, producent smartfonów przeznaczy zarobione pieniądze na cele charytatywne.

Samsung obiecał przeznaczyć jednego dolara za każde udostępnienie zdjęcia. Póki co jest ich ponad trzy miliony – co analogicznie daje 3 miliony dolarów. Jak informuje blog.zap2it.com, pieniądze trafią do St. Jude’s Children’s Hospital i Human Society, największą w Stanach Zjednoczonych organizacją non-profit, zajmującą się prawami zwierząt. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj