sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesStrategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana...

Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

Tytuł projektu:
Strategia PR dla programu kulturalnego polskiej prezydencji w Unii Europejskiej (praca przygotowana na konkurs Young Creatives)

Autor:
Karolina Jamiołkowska, Anna Jadwiga Sikora (Alert Media Communications)

Jak się o nas dowiedzą?
Mieszkańcy – pocztówki w ciągach komunikacyjnych
Dziennikarze + blogerzy – Kreatywne  zaproszenie do gry. (2etapy: teaser – pocztówka + interaktywne zaproszenie z limitowanym dostępem)
Ośrodki akademickie – Virale z info o stypendium na culture.pl, FB
KOL, parlamentarzyści, środowiska artstyczne – Kreatywne zaproszenie na wydarzenia, opis programu stypendialnego, wystawa

Interaktywna gra miejska
– 2 grupy uczestników: Studenci – program stypendialny
– 5-osobowe teamy
– Rywalizacja na poziomie międzymiastowym i międzynarodowym
Stypednium: tydzień wymiany kulturowej w Polsce
– Dziennikarze + blogerzy + ?
– rozgryź Miłosza! Rebus literacko-matematyczny
– złap trop do Polaków! Instalacja multimedialna w ciągu komunikacyjnym + odnalezienie posłańca
– zaraź muzyką Szymanowskiego! v“Oaza” w plenerze + angażowanie społeczności
– zaprojektuj fantastyczną ekoprzestrzeń! Recyklingowy robot + prezentacja w przestrzeni miastav5. Kolekcjonuj idee! Połącz!

Przewodnik do Polaków
– Instalacje multimedialne w ciągach komunikacyjnych
– Mix dokumentów i wydarzeń – power! passion! freedom! Poles – odesłanie do www – rozkład jazdy
– Niebalna, zaskakująca, nowa! forma w znanej przestrzeni
– Teaserowanie “zjawiska”
– Call to action – podejdź, zobacz, dotknij, poczuj, dowiedź się i zainspiruj…
– Konkursy radiowe/prasowe – pstryknij – wyślij – zgarnij bilet na polskie wydarzenia

Czesław Miłosz
– Poezja na ulicach – chodniki, komunikacja miejska
– Cykl pocztówek z frazami z Miłosza – “chcę się tym podzielić/wysłać/dać komuś”
– FB – mechanizm viralowego rozprzestrzeniania się pocztówek
– Audiobook – na pokładach samolotów, v2 wersje językowe + informator o projekcie
– Konkursy radiowe/prasowe

Planeta Lem
– Robotyczne postacie vw zaskakujących miejscach miast
– Konkurs – znajdź robotoida, pstryknij zdjęcie, pokaż znajomym v– do wygrania bilety
– WOMM – Inspirowanie do robotycznego flash moba
– Wykorzystanie robotów z Gry Miejskiej

Karol Szymanowski
– “Oazy Szymanowskiego” – plenerowe miejsca
– Konkurs na wizualizację utworów – opowiedź mi co słyszysz…
– Projekcje prac konkursowych vw przestrzeni miejskiej

Harmonogram
czerwiec – Teaserowanie: zaproszenia do gry, przestrzeń miejska, virale
lipiec – 1.Zgłoszenia do GRY, 2. Start www, 3. Start FB
sierpień/grudzień – interaktywna gra miejska, działania na culture.pl, działania na fb
grudzień – wystawa, stypendium

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj