W kwietniu 2024 roku Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło przetarg na przygotowanie, realizację i monitorowanie ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat energetyki jądrowej.
Celem akcji jest podniesienie świadomości społeczeństwa o energetyce jądrowej oraz zbudowanie stabilnego poziomu akceptacji społecznej dla tego tematu.
Do zadań wybranej agencji będą należeć m.in. działania z zakresu media relations, przygotowanie wkładu na stronę resortu, publikacja artykułów sponsorowanych w prasie, przeprowadzenie kampanii internetowej, produkcja materiałów edukacyjnych, produkcja spotów, produkcja audycji radiowych czy przeprowadzenie badania ewaluacyjnego.
W postępowaniu może wziąć udział podmiot, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej trzy zamówienia, z których dwa zamówienia polegały na przeprowadzeniu kampanii cross-mediowych o wartości nie mniejszej niż po 2 mln zł brutto za każdą z nich, a jedno dotyczyło przeprowadzenia kampanii społecznej o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto.
Resort wymaga, aby wśród pracowników wybranej agencji znajdowali się: specjalista ds. strategii, specjalista ds. kreacji, specjalista ds. redakcji tekstów oraz Account Manager.
Szacunkowy budżet na realizację kampanii wynosi około 3,9 mln zł netto. Zamawiający przewiduje jednak, że podobne usługi mogą zostać powtórzone i wartość tych działań wyniesie dodatkowo ponad 1,9 mln zł netto.
Termin realizacji zamówienia upłynie 9 grudnia 2024 roku.
Oferty można składać na stronie do 16 maja 2024 roku do godziny 12:00. (ao)