Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Ruszyła akcja promująca certyfikowaną żywność ekologiczną. w maju 2024 roku poinformowano o starcie kampanii polskiej izby żywności ekologicznej „przestaw się na eko – szukaj euroliścia 2” promującej certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. za całościową realizację akcji odpowiada agencja m&cc. kampania, która ruszyła w kwietniu 2024 roku, ma na celu budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego, a także jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska oraz klimatu. według agencji, zwiększenie rozpoznawalności systemu posłuży podnoszeniu konkurencyjności ekologicznych produktów spożywczych. pierwsza edycja kampanii, która rozpoczęła się w 2022 roku, sprawiła, że zwiększyła się rozpoznawalność euroliścia, unijnego symbolu umieszczanego na opakowaniach certyfikowanych produktów ekologicznych. odsetek konsumentów kojarzących logo euroliścia wśród odbiorców kampanii, pokolenia z i milenialsów wzrósł bowiem z 54,2 proc. do 67,7 proc. – czytamy w komunikacie prasowym. w czerwcu 2024 roku podczas konferencji prasowej zostaną zaprezentowane misja oraz cele projektu. kampania będzie promowana za pomocą m.in. telewizji, prasy, marketingu contentowego i natywnego na portalach horyzontalnych, influencer marketingu, kampanii display, social mediów, sem i seo, a także na targach branżowych. działania mają potrwać do marca 2026 roku. za realizację akcji po stronie agencji odpowiada agnieszka oryszczyn, account manager. (ao).
W maju 2024 roku poinformowano o starcie kampanii Polskiej Izby Żywności Ekologicznej „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2” promującej certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Za całościową realizację akcji odpowiada agencja M&CC.
Kampania, która ruszyła w kwietniu 2024 roku, ma na celu budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego, a także jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska oraz klimatu. Według agencji, zwiększenie rozpoznawalności systemu posłuży podnoszeniu konkurencyjności ekologicznych produktów spożywczych.
Pierwsza edycja kampanii, która rozpoczęła się w 2022 roku, sprawiła, że zwiększyła się rozpoznawalność Euroliścia, unijnego symbolu umieszczanego na opakowaniach certyfikowanych produktów ekologicznych. Odsetek konsumentów kojarzących logo Euroliścia wśród odbiorców kampanii, pokolenia Z i milenialsów wzrósł bowiem z 54,2 proc. do 67,7 proc. – czytamy w komunikacie prasowym.
W czerwcu 2024 roku podczas konferencji prasowej zostaną zaprezentowane misja oraz cele projektu. Kampania będzie promowana za pomocą m.in. telewizji, prasy, marketingu contentowego i natywnego na portalach horyzontalnych, influencer marketingu, kampanii display, social mediów, SEM i SEO, a także na targach branżowych. Działania mają potrwać do marca 2026 roku.
Za realizację akcji po stronie agencji odpowiada Agnieszka Oryszczyn, Account Manager. (ao)