Kampania promocyjna serialu Sleepy Hollow (Jeździec bez głowy) zbiegła się z informacją o brutalnej egzekucji dziennikarza Stevena Sotloffa. Twórcy akcji przepraszają i zapewniają, że to przypadek: „Zdajemy sobie jednak sprawę, że pozostał niesmak” – czytamy w adland.tv.
Serial w połowie września ukaże się w wersji DVD, dlatego studio 20th Century Fox Home Entertainment rozpoczęło działania promocyjne od kampanii„Sleepy Hollow Headless Day”. Materiały pełne były memów z hasłami: „Z okazji Dnia bez głowy…Jeździec bez głowy”.
Portal dodaje, że nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że informacje prasowe trafiły do dziennikarzy chwilę po tym, gdy Reuters poinformował o brutalnej egzekucji dziennikarza Stevena Sotloffa przez dżihadystów z Państwa Islamskiego. Biuro prasowe kampanii przeprosiło za „fatalny czas rozpoczęcia kampanii”.
„Myślami jesteśmy ze Stevenem i jego rodziną. Z trudem przyjęliśmy tę informację. Gdybyśmy wiedzieli o niej wcześniej, nigdy nie uruchomilibyśmy Headless Day w tym samym czasie” – czytamy w specjalnym oświadczeniu. (mw)