22 lipca 2024 roku PGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na świadczenie usług z zakresu public relations.
Do zadań agencji mają należeć doradztwo strategiczne, doradztwo specjalistyczne, media relations, issue management, public affairs, doradztwo w zakresie budowania wizerunku członków zarządu PGE, doradztwo z zakresu komunikacji marketingowej sponsoringu sportu i kultury PGE, a także koordynacja działań komunikacyjnych oraz działań z zakresu komunikacji marketingowej i promocji projektów CSR.
Poszukiwana agencja powinna posiadać niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania zadań, w szczególności wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania powierzonych obowiązków.
Firma wymaga, aby zatrudniony zespół składał się z koordynatora działań PR, eksperta PR w zakresie energetyki, eksperta PR w zakresie media relations, dwóch konsultantów PR, konsultanta PR w zakresie komunikacji sponsoringu oraz koordynatora działań ESG lub CSR. PGE dopuszcza, żeby jedna osoba pełniła maksymalnie dwie różne funkcje z wcześniej wskazanych.
Usługi mają być realizowane na podstawie odrębnych zleceń przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wykorzystania maksymalnego wynagrodzenia agencji.
Oferty można składać do 9 sierpnia 2024 roku do godziny 10:00 na stronie.
Jest to drugie tego typu postępowanie, które zostało ogłoszone przez firmę w 2024 roku. Poprzedni przetarg na świadczenie usług z zakresu public relations, o którym poinformowano w lutym 2024 roku, został z niewiadomych przyczyn odwołany. Firma nie ujawniła także, ile agencji wzięło w nim udział.
PRoto.pl zwróciło się do PGE Polskiej Grupy Energetycznej z prośbą o informacje na temat poprzedniego przetargu oraz powodów jego odwołania. Do momentu publikacji nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi. (ao)