26 lipca 2024 roku Anwim ogłosiło przetarg na obsługę marketingową oferty nowej submarki MOYA Energia, sieci stacji do ładowania pojazdów elektrycznych. Firma szuka agencji 360 stopni do współpracy przy projekcie elektromobilności.
Wybrana agencja zajmie się m.in. rozwijaniem i wdrażaniem strategii komunikacji, opracowaniem materiałów marketingowych komunikujących ofertę, opracowaniem materiałów pod kampanie marketingowe, rekomendacjami kanałów komunikacji dla oferty, rekomendacjami działań PR-owych czy propozycjami działań niestandardowych.
Anwim podkreśla, że posiada umowę z domem mediowym, agencją od social mediów i agencją PR, ale oczekuje, że wybrana w przetargu agencja także będzie dawała rekomendacje w tych zakresach. Celem firmy jest bowiem osiągnięcie konsekwencji oraz spójności działań dla marki MOYA Energia. Docelowo Anwim przewiduje możliwość obsługi projektu elektromobilności przez jedną agencję.
Oferty można przesyłać do 14 sierpnia 2024 roku do godziny 12:00 na stronie. (ao)