Lidl Polska uruchomił swój kanał na TikToku. Sieć sklepów wystartowała z kontem w serwisie 3 sierpnia 2024 roku. Za komunikację Lidla na tej platformie odpowiada agencja Space Cat Industries.
Do tej pory Lidl Polska nie prowadził własnego kanału na TikToku, był tam obecny jedynie w ramach działań influencermarketingowych.
Na profilu Lidl Polska publikowane będą przede wszystkim treści promujące ofertę dostępną w sklepach sieci, m.in. Tygodnie Tematyczne, oraz materiały inspirowane przepisami Kuchni Lidla. Firma planuje na tej platformie komunikację w duchu komediowym.
Do współpracy Lidl zaprosił influencerów Martę Zgutczyńską – znaną na TikToku jako jako @zguta, aktorkę i standuperkę, która zdobyła popularność dzięki roli ekspedientki jednej z sieci dyskontów – oraz i Miłosza Muzioła, działającego na TikToku jako @milosz_muziol. Od soboty 3 sierpnia twórcy oficjalnie zostali „pracownikami” Lidla. „Razem stworzą dynamiczny duet, który sprawi, że zakupy w sklepach Lidl Polska będą nie tylko korzystne, ale i pełne humoru, a scrollowanie treści w aplikacji stanie się jeszcze przyjemniejsze!” – zapowiada Lidl Polska.
Sieć z okazji startu tiktokowego kanału przygotowała dla pełnoletnich odbiorców konkurs „Lidl HUNT”, w którym codziennie jedna osoba ma szansę wygrać 1000 zł na zakupy w sklepie Lidl Polska! Przy tej akcji sieć będzie współpracować ze znanym generacji Z tiktokerem, działającym jako Łatwogang.
Agencja Space Cat Industries, która wygrała przetarg na obsługę Lidla na TikToku, specjalizuje się w komunikacji short wideo. Współpraca z Lidlem obejmuje stworzenie oraz prowadzenie profilu marki na TikToku, w tym influencer marketing oraz planowanie i zakup mediów na tej platformie. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, kreację, produkcję treści, relacje z twórcami, moderację oraz zarządzanie mediami. (mb)