poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościSieć hoteli Ibis z globalną kampanią „Go get it”

Sieć hoteli Ibis z globalną kampanią „Go get it”

Ruszyła nowa globalna kampania wizerunkowa marki hotelowej Ibis promowana pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”). Jej celem jest wzmocnienie wizerunku hoteli działających pod jednym z trzech szyldów marki jako miejsc umożliwiających podróżującym realizację ich pasji. Inicjatywa związana jest z 50 urodzinami brandu hotelowego.

W Polsce działania związane z akcją rozpoczęły się 19 września 2024 roku.

W związku z kampanią marka zleciła przeprowadzenie badań na temat aktualnych i przyszłych trendów w podróżowaniu. Z raportu wynika, że najważniejszym czynnikiem w podjęciu decyzji o wyborze miejsca pobytu jest cena. Większość podróżujących wolałaby wydać mniej na hotel po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na inne atrakcje w trakcie wyjazdu.

Drugim najważniejszym czynnikiem przy wyborze określonej destynacji są osobiste zainteresowania podróżujących. Ponadto 34 proc. respondentów przyznało, że w 2025 roku planuje wyjazd w celu związanym z realizacją swojej pasji – wynika z raportu.

„Kampania »Go get it« to odpowiedź na zmieniające się potrzeby nowoczesnych podróżników. Ma pokazać światu, że hotele Ibis to synonim gościnności na każdą kieszeń i miejsce, w którym podróżnicy z całego świata mogą liczyć nie tylko na błogi wypoczynek, lecz także na hotelową załogę złożoną z ludzi, których misją jest zrobić wszystko, by ich goście cieszyli się pełnym komfortem, gdy »idą po swoje«” – czytamy w komunikacie prasowym.

W ramach kampanii przygotowana została seria siedmiu spotów na temat doświadczeń osób, które korzystały z hoteli marki Ibis w trakcie swoich podróży mających na celu realizację pasji lub spełnienie marzeń.

Materiały są emitowane w kanałach społecznościowych marki, a w niektórych krajach również w formie spotów reklamowych w telewizji.

Filmy są dostępne m.in. na kanale Ibis na YouTubie.

Za reżyserię spotów odpowiadają francuscy twórcy Clement Dozier i Camille Dauteuille. Nagrania zostały zrealizowane w hotelu Ibis London Sutton Point.

Działania związane z inicjatywą mają potrwać do końca 2025 roku.

Kampania „Go get it” powstała we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj