poniedziałek, 23 września, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościMarka odzieżowa tłumaczy się z nietrafionej akcji dla powodzian

Marka odzieżowa tłumaczy się z nietrafionej akcji dla powodzian

Marka odzieżowa Tatuum przeprasza za akcję dla powodzian, która spotkała się z krytyką ze strony internautów. Firma po fali nieprzychylnych komentarzy postanowiła porzucić ten pomysł i wytłumaczyć się z inicjatywy. Przeprosiny zamieściła także prezenterka Magda Mołek, która jest ambasadorką Tatuum.

Portal money.pl podaje, że kilka dni temu Magda Mołek i Katarzyna Sokołowska, ambasadorki Tatuum, ruszyły z akcją charytatywną na rzecz powodzian. Aby udzielić wsparcia poszkodowanym, należało zakupić dowolny produkt firmy, a z każdej transakcji 10 zł miało trafić na konto inicjatywy „Przedsiębiorcy Powodzianom”.

Jak czytamy, internautom nie spodobał się pomysł marki. W sieci pojawiło się wiele nieprzychylnych komentarzy. „Chore napędzanie sprzedaży, to ja jednak, zamiast kupić sweterek, całą kwotę przekażę na powodzian, lepiej na tym wyjdą”, „Wstyd i strzał w kolano” – pisali internauci, cytowani przez źródło.

Z nietrafionej akcji postanowił wytłumaczyć się Paweł Kapłon, główny inwestor marki. Przekazał, że to on był inicjatorem pomysłu i dziś już wie, że „pomimo intencji (bo one się tu nie liczą), forma była nietrafiona” – czytamy.

Materiały dotyczące akcji zniknęły już z profili społecznościowych marki.

Tatuum opublikowało na swoim profilu na Instagramie oświadczenie, w którym zaznaczono, że „z przykrością, ale także zrozumieniem, przyjęto negatywne głosy dotyczące inicjatywy marki dla powodzian”. „Od lat angażujemy się w akcje CSR i inicjatywy pomocowe. Zdaliśmy sobie sprawę, że tym razem, mimo dobrych intencji, wybrana przez nas forma akcji oraz komunikacji były niewłaściwe i dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu się z niej” – czytamy w komunikacie.

Marka zdecydowała się na inną formę pomocy. Przekazała ona 200 tys. zł na pomoc ofiarom powodzi przez bezpośrednią wpłatę na konto Fundacji Siepomaga. Na końcu oświadczenia pojawiło się także słowo: „Przepraszamy”.

Źródło: instagram.com/tatuum_official

Przeprosiła także ambasadorka marki Magda Mołek, która opublikowała na swoim profilu na Instagramie wideo, w którym poinformowała o swoich odczuciach odnośnie do akcji.

„Chcę się odnieść do waszej reakcji na naszą wspólną z Tatuum akcję niesienia pomocy powodzianom. I przeprosić. Chcieliśmy dobrze, ale w emocjach i pośpiechu popełniamy błędy. Wiecie, że jestem Dolnoślązaczką i to moje miejsce na ziemi. Przeżyłam powódź w 97 roku i wiem, co znaczy ten strach. Wiem też ile pieniędzy, energii i emocji kosztuje podnoszenie się po takiej tragedii. W tamtym regionie mieszkają moi przyjaciele i moja rodzina. Pomagam, jak umiem i jak mogę. Tak jak większość z nas. Znacie mnie i wierzę, że zrozumiecie i przyjmiecie moje przeprosiny” – mówi na nagraniu prezenterka.

Źródło: instagram.com/magda_molek

(ao)

Źródło: własne/ money.pl, Znana marka przeprasza za kontrowersyjną akcję dla powodzian, 22.09.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com/tatuum_official

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj