Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ruszyła kolejna odsłona akcji organizowanej przez twórców kampanii „Wylecz raka piersi HER2+” i H&M. wraz z początkiem października 2024 roku ruszyła druga odsłona akcji „przymierz się do samobadania”, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi wśród polek. w tegorocznej edycji ponownie łączą siły organizatorzy kampanii „wylecz raka piersi her2+” oraz sieć sklepów h&m. wspólne działania skierowane są do kobiet w każdym wieku i maja na celu zachęcenie ich do badań profilaktycznych oraz regularnego wykonywania samobadania piersi w celu wczesnego wykrycia wszelkich zmian. „cieszymy się, że po raz drugi ruszamy z akcją edukacyjną »przymierz się do samobadania« we współpracy z marką h&m. dzięki poprzedniej edycji kampanii temat profilaktyki stał się bardziej obecny w świadomości społecznej, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. kontynuujemy działania, by dalej edukować i motywować kobiety do dbania o swoje zdrowie. naszym celem jest zachęcenie polek do wykonywania samobadania piersi każdego miesiąca, zwiększenie faktycznej zgłaszalności do lekarzy i efektywności działań profilaktycznych. nie bójcie się badań! większość wykrytych zmian (80 proc.) to zmiany łagodne a wcześnie wykryte – mogą być wyleczalne” – apeluje magdalena kardynał, prezeska fundacji omealife – rak piersi nie ogranicza. w ramach kampanii we wszystkich sklepach stacjonarnych h&m w polsce w przymierzalniach damskich i dziecięcych zostały umieszczone naklejki z kodem qr kierujące do instruktażu samobadania piersi. w celu zapoznania się z materiałami wystarczy zeskanować kod qr z naklejki zlokalizowanej na lustrze. odsyła on do strony internetowej , na której dostępny jest pełen instruktaż, w jaki sposób krok po kroku wykonać samobadanie piersi, oraz informacje na temat badań przesiewowych. ponadto sieć sklepów zdecydowała się również na promowanie przekazu związanego z profilaktyką raka piersi wśród użytkowniczek programu lojalnościowego hello h&m member. „w ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. zgodnie z hasłem kampanii »przymierz się do samobadania«, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie” – przekazała daria kaczmarek z działu komunikacji h&m polska. w ramach akcji przygotowano także spot zawierający instruktaż samobadania piersi, który dostępny jest na kanale wiedza pacjenta na youtubie. ponadto organizatorzy zdecydowali się również na wyświetlanie spotu w wybranych kinach studyjnych. kampania „przymierz się do samobadania” będzie trwała przez cały październik, który jest miesiącem świadomości raka piersi zarówno w polsce, jak i na świecie. za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy kampanii „wylecz raka piersi her2+”: fundacja onkocafe – razem lepiej, fundacja omealife – rak piersi nie ogranicza, federacja stowarzyszeń amazonki, rak’n’roll oraz ruch onkologiczny pars (polskie amazonki ruch społeczny), a także partner merytoryczny kampanii – roche polska. za koordynację działań i komunikację odpowiada agencja good one pr. (kn). zdjęcie główne: zrzut ekranu youtube.com/wiedzapacjenta.
Wraz z początkiem października 2024 roku ruszyła druga odsłona akcji „Przymierz się do samobadania”, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi wśród Polek. W tegorocznej edycji ponownie łączą siły organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+” oraz sieć sklepów H&M.
Wspólne działania skierowane są do kobiet w każdym wieku i maja na celu zachęcenie ich do badań profilaktycznych oraz regularnego wykonywania samobadania piersi w celu wczesnego wykrycia wszelkich zmian.
„Cieszymy się, że po raz drugi ruszamy z akcją edukacyjną »Przymierz się do samobadania« we współpracy z marką H&M. Dzięki poprzedniej edycji kampanii temat profilaktyki stał się bardziej obecny w świadomości społecznej, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. Kontynuujemy działania, by dalej edukować i motywować kobiety do dbania o swoje zdrowie. Naszym celem jest zachęcenie Polek do wykonywania samobadania piersi każdego miesiąca, zwiększenie faktycznej zgłaszalności do lekarzy i efektywności działań profilaktycznych. Nie bójcie się badań! Większość wykrytych zmian (80 proc.) to zmiany łagodne a wcześnie wykryte – mogą być wyleczalne” – apeluje Magdalena Kardynał, prezeska Fundacji OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza.
W ramach kampanii we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce w przymierzalniach damskich i dziecięcych zostały umieszczone naklejki z kodem QR kierujące do instruktażu samobadania piersi.
W celu zapoznania się z materiałami wystarczy zeskanować kod QR z naklejki zlokalizowanej na lustrze. Odsyła on do strony internetowej, na której dostępny jest pełen instruktaż, w jaki sposób krok po kroku wykonać samobadanie piersi, oraz informacje na temat badań przesiewowych.
Ponadto sieć sklepów zdecydowała się również na promowanie przekazu związanego z profilaktyką raka piersi wśród użytkowniczek programu lojalnościowego Hello H&M Member. „W ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. Zgodnie z hasłem kampanii »Przymierz się do samobadania«, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie” – przekazała Daria Kaczmarek z działu komunikacji H&M Polska.
W ramach akcji przygotowano także spot zawierający instruktaż samobadania piersi, który dostępny jest na kanale Wiedza Pacjenta na YouTubie.
Ponadto organizatorzy zdecydowali się również na wyświetlanie spotu w wybranych kinach studyjnych.
Kampania „Przymierz się do samobadania” będzie trwała przez cały październik, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”: Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Fundacja OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki, Rak’n’Roll oraz Ruch Onkologiczny PARS (Polskie Amazonki Ruch Społeczny), a także partner merytoryczny Kampanii – Roche Polska.
Za koordynację działań i komunikację odpowiada agencja Good One PR. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ruszyła kolejna odsłona akcji organizowanej przez twórców kampanii „Wylecz raka piersi HER2+” i H&M. wraz z początkiem października 2024 roku ruszyła druga odsłona akcji „przymierz się do samobadania”, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi wśród polek. w tegorocznej edycji ponownie łączą siły organizatorzy kampanii „wylecz raka piersi her2+” oraz sieć sklepów h&m. wspólne działania skierowane są do kobiet w każdym wieku i maja na celu zachęcenie ich do badań profilaktycznych oraz regularnego wykonywania samobadania piersi w celu wczesnego wykrycia wszelkich zmian. „cieszymy się, że po raz drugi ruszamy z akcją edukacyjną »przymierz się do samobadania« we współpracy z marką h&m. dzięki poprzedniej edycji kampanii temat profilaktyki stał się bardziej obecny w świadomości społecznej, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. kontynuujemy działania, by dalej edukować i motywować kobiety do dbania o swoje zdrowie. naszym celem jest zachęcenie polek do wykonywania samobadania piersi każdego miesiąca, zwiększenie faktycznej zgłaszalności do lekarzy i efektywności działań profilaktycznych. nie bójcie się badań! większość wykrytych zmian (80 proc.) to zmiany łagodne a wcześnie wykryte – mogą być wyleczalne” – apeluje magdalena kardynał, prezeska fundacji omealife – rak piersi nie ogranicza. w ramach kampanii we wszystkich sklepach stacjonarnych h&m w polsce w przymierzalniach damskich i dziecięcych zostały umieszczone naklejki z kodem qr kierujące do instruktażu samobadania piersi. w celu zapoznania się z materiałami wystarczy zeskanować kod qr z naklejki zlokalizowanej na lustrze. odsyła on do strony internetowej , na której dostępny jest pełen instruktaż, w jaki sposób krok po kroku wykonać samobadanie piersi, oraz informacje na temat badań przesiewowych. ponadto sieć sklepów zdecydowała się również na promowanie przekazu związanego z profilaktyką raka piersi wśród użytkowniczek programu lojalnościowego hello h&m member. „w ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. zgodnie z hasłem kampanii »przymierz się do samobadania«, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie” – przekazała daria kaczmarek z działu komunikacji h&m polska. w ramach akcji przygotowano także spot zawierający instruktaż samobadania piersi, który dostępny jest na kanale wiedza pacjenta na youtubie. ponadto organizatorzy zdecydowali się również na wyświetlanie spotu w wybranych kinach studyjnych. kampania „przymierz się do samobadania” będzie trwała przez cały październik, który jest miesiącem świadomości raka piersi zarówno w polsce, jak i na świecie. za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy kampanii „wylecz raka piersi her2+”: fundacja onkocafe – razem lepiej, fundacja omealife – rak piersi nie ogranicza, federacja stowarzyszeń amazonki, rak’n’roll oraz ruch onkologiczny pars (polskie amazonki ruch społeczny), a także partner merytoryczny kampanii – roche polska. za koordynację działań i komunikację odpowiada agencja good one pr. (kn). zdjęcie główne: zrzut ekranu youtube.com/wiedzapacjenta.