6 listopada 2024 roku Miasto Stołeczne Warszawa ogłosiło przetarg na prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom od substancji psychoaktywnych, w tym alkoholu, skierowanej do dorosłych mieszkańców stolicy.
Jak informuje miasto, akcja wpisuje się w Program profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025. Ma ona na celu rozpowszechnienie wiedzy dotyczącej negatywnych konsekwencji spożywania alkoholu przez kierowców, zmianę postaw wobec używania alkoholu, a także edukowanie o sposobach budowania pozytywnych relacji, a także o tym, jak odmawiać asertywnie i nie godzić się na picie alkoholu oraz rozwijanie innych zachowań chroniących przed sięganiem po alkohol.
Działania będą prowadzone w dwóch etapach. Pierwszy, który potrwa 12 tygodni od dnia podpisania umowy, obejmuje m.in. opracowanie kreacji odpowiadającej przyjętej i zatwierdzonej przez Warszawę komunikacji oraz planowi mediów, opracowanie strategii komunikacji czy produkcję zawartości lub produktów reklamowych w ramach przyjętej strategii komunikacji w internecie, planu działań oraz uzgodnionej z miastem koncepcji wizualnej. Drugi etap, który potrwa 12 tygodni z zastrzeżeniem, że będzie wykonywany od momentu zakończenia pierwszego etapu, zakłada m.in. lokowanie wykonanych przez agencję i zatwierdzonych do emisji przez Warszawę produktów reklamowych w wybranych i zatwierdzonych przez miasto mediach czy badanie efektywności kampanii wraz z raportowaniem jej przebiegu w trakcie jej realizacji i po jej zakończeniu.
Termin realizacji akcji wynosi 24 tygodnie od dnia podpisania umowy.
Kryteria, według których będzie oceniania oferta, to cena brutto (waga: 50 proc.) i jakość wstępnej koncepcji kampanii wraz ze wstępnym projektem scenariusza spotu (50 proc.).
Oferty można składać do 5 grudnia 2024 roku do godziny 11:00 na stronie. (ao)