Trwa 13. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku organizowanego przez Mediarun.com. Celem inicjatywy jest wyłonienie najlepszych liderów z branży marketingowej w Polsce. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 grudnia 2024 roku podczas konferencji Executive Summit.
Już od 13 lat kapituła konkursu wyłania najlepszych dyrektorów marketingu, doceniając ich pomysłowość i spójne działania w komunikacji marketingowej. Ideą konkursu jest wyróżnienie ekspertów kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku odbywa się w ramach konferencji Executive Summit. Tegoroczna odsłona konferencji Marketing Innovation Executive Summit skupia się na tematyce rozwoju firm na rynkach światowych, nowych strategiach transformacyjnych, a także rozwijaniu nowych, innowacyjnych biznesów.
Wyróżnienia zostaną przyznane 4 grudnia 2024 roku na gali finałowej, która będzie miała miejsce podczas konferencji Marketing Innovation Executive Summit w Hotelu Renaissance w Warszawie.
Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (kn)