3 grudnia 2024 roku radio TOK FM przekazało, że ruszyła kampania wizerunkowa promowana hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Celem akcji jest podkreślenie roli stacji jako medium, które stawia ważne pytania i prowadzi dialogi na wysokim poziomie.
Hasło „My wiemy, o co zapytać” ma nawiązywać do głównej misji TOK FM – dostarczania słuchaczom rzetelnych informacji i poruszania tematów, mających znaczenie dla społeczeństwa. Rozgłośnia podkreśla, że w świecie, którym rządzą powierzchowne wiadomości i szybkie nagłówki, ona chce stawiać na głębokie, przemyślane rozmowy i odważne pytania.
„Każdego dnia nasi dziennikarze i prowadzący mierzą się z trudnymi, a często niewygodnymi tematami, które inni pomijają. Chcemy podkreślić, że TOK FM to przestrzeń, w której każdy głos ma znaczenie, a mądre odpowiedzi na dobrze zadane pytania są kluczem do zrozumienia świata” – komentuje Kamila Ceran, redaktor naczelna TOK FM.
W ramach akcji powstały spoty, w których pojawili się główni prowadzący TOK FM, w tym Karolina Lewicka, Marta Perchuć, Dominika Wielowieyska, Maciej Głogowski, Jacek Żakowski oraz Mikołaj Lizut. To właśnie m.in. oni na co dzień poruszają tematy polityczne, społeczne i kulturalne.
Źródło: youtube.com/RadioTOKFM
Kampania została przygotowana i zaplanowana przez dział marketingu Grupy Eurozet i obejmie antenę stacji, internet, w tym media społecznościowe i platformy streamingowe, oraz wydarzenia specjalne. (ao)