W styczniu 2025 roku wystartowała najnowsza kampania marki Tyskie, której oś główną stanowi muzyka jako przestrzeń łącząca ludzi. Ambasadorami akcji zostali Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) – postaci znane z polskiej sceny muzycznej.
Marka rozszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”. Nowa odsłona inicjatywy to zaproszenie do wspólnego przeżywania muzycznych emocji i budowania relacji. Tyskie chce pokazać, że bez względu na to, co nas dzieli – pokolenie, gust muzyczny czy osobowość – to co nas łączy, jest zdecydowanie silniejsze.
Marka Tyskie zaprosiła do najnowszej kampanii legendę dziennikarstwa muzycznego – Wojciecha Manna – oraz kompozytora i producenta muzycznego – Radzimira Dębskiego. W ramach wspólnych działań powstały m.in. spoty reklamowe, w których ambasadorzy pokazują, że muzyka nie zna granic – ani pokoleniowych, ani stylistycznych.
„Wojciech Mann i Radzimir Dębski to duet, który łączy tradycję z nowoczesnością. Choć na pozór różni ich wiele, to ich relacja opiera się na wzajemnym szacunku, pasji do muzyki i dialogu” – mówi Łukasz Kling, Senior Manager marki Tyskie. „To, co dla jednych jest różnicą perspektyw, dla nich stanowi wartość dodaną. Udowadniają, że muzyka przekracza bariery, zbliżając ludzi i budując wspólnotę bycia »na TY«” – dodaje.
Za koncepcję kampanii 360 odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz zespół marki Tyskie. Planowaniem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Lunapark, a udźwiękowienie – Juice. Autorką zdjęć jest Zuza Krajewska. (kn)