Instytut Monitorowania Mediów został Głównym Partnerem „PR Forum 2010” oraz Gali konkursu „Złote Spinacze”. Tematem tegorocznej konferencji będą najnowsze trendy w dziedzinie PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem rosnącej roli mediów społecznościowych.
„PR Forum” to najważniejsze wydarzenie na mapie spotkań specjalistów z branży PR organizowane przez Związek Firm Public Relations przy współpracy merytorycznej z magazynem Think Thank. Co roku gromadzi on prawie 200-osobowe grono specjalistów. Tegoroczne forum odbędzie się 25 listopada w warszawskim hotelu InterContinental.
Wśród zaproszonych na konferencję zagranicznych ekspertów są najwięksi praktycy biznesu. Jon Silk na co dzień przygotowuje strategie komunikacyjne m.in. LG czy Microsoft; Jan Hol jest wiceprezesem ds. komunikacji korporacyjnej w grupie Océ – dostawcy rozwiązań druku i zarządzania dokumentami w ponad 100 krajach; Danny Devriendt to uznany autorytet w dziedzinie mediów cyfrowych w Europie.
Podczas konferencji podsumowane zostaną najważniejsze wydarzenia z zakresu public relations na świecie w mijającym roku. Jednym z tematów będzie kryzys wizerunkowy BP związany z katastrofą ekologiczną w Zatoce Meksykańskiej. Motywem przewodnim będzie jednak rola mediów społecznościowych w budowaniu marki.
„Prawdziwym wyzwaniem dla największych marek na świecie jest obecnie nie tylko dotarcie z informacją do klienta, ale zbudowanie ich długotrwałej lojalności, co bez sprawnych i obiektywnych narzędzi monitorowania efektów social media jest niemożliwe” – powiedział Jon Silk, gość specjalny „PR Forum 2010”.
Zgodnie z ustanowioną już tradycją kongresowi będzie towarzyszyć uroczysta gala konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce – „Złote Spinacze 2010”. W tegorocznym konkursie jury wybierało zwycięzców w 15 kategoriach spośród 104 projektów, nadesłanych przez 50 firm i instytucji.
Patronat nad „PR Forum 2010” objęli: Polsat News, Radio Pin, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, PRoto.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, PRNews.pl, Fundacja InternetPR.