31 maja Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje w Warszawie spotkanie: „7 dni do EURO”, które będzie poświęcone EURO 2012 pod kątem PR, marketingu w sporcie i promocji miast.
Zbliżające się EURO 2012 stało się źródłem inspiracji do spotkania członków i sympatyków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. „Dzięki zaproszonym gościom zostaną zaprezentowane trzy prelekcje związane tematycznie ze sportem w kontekście badań Internetu, PR i marketingu oraz promocji regionów” – mówi Marcin Jańczuk z Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Magdalena Grabarczyk-Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów przedstawi wyniki raportu na temat monitoringu Internetu pod kątem pojęć związanych z EURO: „Barometr nastrojów przed EURO 2012”. Podczas tej prezentacji będzie można przekonać się, jakie fakty podczas kampanii EURO 2012 w mediach były komentowane najczęściej, a co wzbudzało u internautów najwięcej emocji.
Tematykę nowoczesnych form marketingu i PR-u w sporcie przybliży ekspert w tej dziedzinie, Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. W trakcie tej prezentacji będzie można m.in. poznać specyfikę działań PR w sporcie, znaczenie PR-u w sukcesie sponsoringowym, a także dowiedzieć się o różnicach pomiędzy widowiskiem sportowym a widowiskiem typu „entertainment”.
Z kolei Robert Stępowski, specjalista marketingu miejsc (marketingmiejsca.com.pl), w swojej prezentacji przybliży przykłady promocji poszczególnych miast-gospodarzy EURO 2012 i spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wykorzystały one niecodzienną szansę na zaistnienie w mediach.
Spotkanie odbędzie się 31 maja br. o godz. 18:00 w siedzibie Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, ul. Karowa 31. Wstęp wolny. Swój udział można zgłaszać na FB
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.