poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZwalniać zachowując twarz

Zwalniać zachowując twarz

Na łamach Pulsu Biznesu znajdujemy wypowiedzi na temat wpływu sposobów zwalniania pracowników z firmy na jej wizerunek. Joanna Inorowicz podkreśla, że zwolnienie to bardzo trudny moment zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy. Zaznacza ona jednak, że „Opłaca się z klasą rozstawać z pracownikami. Nie tylko ze względu na tych zwalnianych, ale też ze względu na tych, którzy zostają w firmie.
Dlaczego? Bo to, w jaki sposób zwalnia się ludzi, stanowi jeden z ważniejszych elementów wizerunku firmy jako pracodawcy. Nowoczesne metody zarządzania personelem zalecają traktowanie pracowników jak klientów wewnętrznych. A stara prawda handlowa mówi, że zadowolony klient powie dziesięciu osobom, a niezadowolony – stu” – pisze Inorowicz. Katarzyna Gajda, specjalistka ds. PR przypomina, że najlepiej prowadzone działania promocyjne, świetny PR czy reklama nie zbudują firmie tak pozytywnego wizerunku jak zdanie o firmie głoszone przez jej pracowników – „Odchodzący są źródłem informacji o firmie, dlatego warto zadbać, aby mieli o niej jak najlepsze zdanie”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj