niedziela, 24 listopada, 2024

Ocena branży PR

W dodatku do Pulsu Biznesu Rafał Szczepanik pisze o największych wpadkach i sukcesach w branży PR w 2006 roku. Autor do sukcesów zaliczył pomysły firmy Vattenfall na ogrzanie i oświetlenie kilkudziesięciu wiat przystankowych w Warszawie i Katowicach oraz wykorzystanie przez Katarzynę Cichopek i Marcina Hakiela szumu medialnego, który zapewnił ich nowo powstałej szkole tłum klientów.
Pochwalona została także kampania Wrocławia „Wracajcie”, skierowana do emigrujących Polaków, a także prezes firmy obuwniczej CCC – Dariusz Miłek, który stał się jednym z najczęściej cytowanych menedżerów.
Do największych wpadek zaliczone zostały „działania komunikacyjne i konfrontacyjne nastawienie sieci sklepów Biedronka wobec byłych pracowników”, krytycznie oceniony został także Noble Bank, który ogłosił, że ma ekskluzywnie umeblowane placówki, tymczasem klienci private bankingu cenią ofertę i nie zwracają uwagi na meble. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj