niedziela, 22 grudnia, 2024

CSR po studencku

Eurostudent przybliża swoim czytelnikom pojęcie i idee CSR-u. „Przedsiębiorstwa dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami w ich otoczeniu (zwanych interesariuszami), czyli z pracownikami, klientami, dostawcami oraz społecznością lokalną” – pisze Aleksandra Soboń-Smyk. W gazecie czytamy, że grupą, która dobrze rozumie CSR są studenci: „Jak grzyby po deszczu tworzą się na uczelniach coraz to nowe koła naukowe i organizacje zajmujące się CSR-em”.
Eurostudent przywołuje przykłady organizacji i stowarzyszeń studenckich zajmujących się CSR-em. Są to między innymi: CSR-tywni, BOSS, Strateg i Liga Odpowiedzialnego Biznesu. „Ci, którzy angażują się w działania promujące odpowiedzialny biznes, to nie naiwni idealiści. Wiedzą, że to nowoczesny sposób zarządzania, uwzględniający oczekiwania współczesnych społeczeństw. Jeżeli polskie firmy chcą stać się konkurencyjne na europejskich i światowych rynkach, będą musiały dobre praktyki uczynić standardem. A wtedy to właśnie dzisiejsi studenci będą opracowywać dla nich kampanie CSR.” – konkluduje autorka tekstu. (kako)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj