Konferencja Marketing w Kulturze 2020 nie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 7 i 8 kwietnia 2020 roku – informuje organizator wydarzenia, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Nowa data wydarzenia to 28 i 29 września 2020 roku. Zmiany podyktowane są zagrożeniem wywołanym przez koronawirusa.
„Rozwój pandemii COVID-19 trwa i w Polsce przybywa zachorowań. Jednym ze sposobów, by zahamować rozprzestrzenianie się wirusa, jest ograniczenie podróży i unikanie wydarzeń z liczną publiką” – tłumaczą organizatorzy.
Wydarzenie w nowym terminie odbędzie się zgodnie z planem w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Część warsztatowa zostanie zrealizowana w pobliskim Narodowym Muzeum Morskim w Gdańsku.
Bilety na wydarzenie utrzymują swoją ważność, a w programie nie będzie większych zmian. Osoby, które wykupiły bilety na warsztaty, otrzymają dodatkowe informacje – jak jednak zapewniają organizatorzy, w tej chwil nie ma znaczących zmian w programie szkoleń i zapisy pozostają ważne. Osoby, którym nie odpowiada nowy termin wydarzenia, otrzymają zwrot środków. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie.
Marketing w Kulturze 2020 to piąta edycja wydarzenia organizowanego przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, skierowanego do osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)