wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaJuż 10 kwietnia poznamy laureatów konkursu AD Wo/Man Roku 2023!

Już 10 kwietnia poznamy laureatów konkursu AD Wo/Man Roku 2023!

Zbliża się gala konkursu AD Wo/Man Roku, czyli plebiscytu organizowanego przez magazyn „Press”, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie. Zwycięzcy 12. edycji zostaną ogłoszeni 10 kwietnia 2024 roku.

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.

W kategorii Agencje PR w gronie nominowanych znaleźli się:

Sebastian Hejnowski, CEO SEC Newgate CEE

Anna Simon, CEO Komunikacja Plus PR

Katarzyna Życińska, prezeska 38 Content Communication

Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL

Agata Zeman, dyrektorka zarządzająca 24/7Communication

Branżę PR wśród nominowanych reprezentuje także Martyna Dałkowska, Junior PR Consultant w Big Picture, nominowana w kategorii Young.

Z całą grupą nominowanych można zapoznać się na stronie

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” zaprosił 109 ekspertów wyłonionych spośród przedstawicieli branży, w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm, o wskazanie osób, które ich zdaniem zasługują na tytuł AD Wo/Man Roku 2023. Spośród nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem sporządzili listy nominowanych. Pod uwagę wzięli ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów oraz liczbę wskazań fachowców.

Każda z uczestniczących w plebiscycie firm mogła głosować na jedną, dwie lub trzy osoby, wybierając je z pięciu list nominowanych, przyznając im odpowiednią liczbę punktów.

Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku – tytuł przyznawany za: sukces w biznesie marketingowym; innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu; przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Po raz drugi natomiast wręczona zostanie nagroda w kategorii Young. Tytuł ten otrzymuje osoba, która nie ukończyła 35 lat, pracuje w agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR lub studiu produkcyjnym, a w okresie objętym regulaminem konkursu wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w pracy zawodowej i/lub jest twórczynią/twórcą albo liderką/em ważnych projektów społecznych, np. charytatywnych, równościowych, ekologicznych czy z obszarów ESG.

Ogłoszenie wyników odbędzie się 10 kwietnia 2024 roku o godzinie 19:30 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

Laureaci zostaną także ogłoszeni w kanałach społecznościowych konkursu.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj