sobota, 11 stycznia, 2025

PR ma zły PR

Dlaczego public relations ma obecnie tak negatywny wizerunek? Wszystko przez „profesjonalistów, którzy zamiast uczciwie komunikować, wciskają kit publiczności” – komentuje Piotr Dominiak na łamach dziennika Polska Dziennik Bałtycki.

Dominiak podkreśla, że słowo PR-owy, tak samo jak przymiotnik “polityczny” już dawno zostało zdyskredytowane kojarzy się pejoratywnie. Zdaniem autora PR postrzegany jest nie tylko w złym świetle, ale wręcz odwrotne do swojego znaczenia. Ekonomista twierdzi, że to nieetyczność PR-owców, a także traktowanie PR jako części składowej marketingu przyczyniły się do wypaczenia idei i nieufności społeczeństwa wobec komunikatów PR. Autor artykułu obawia się też, że wkrótce taki sam los spotka coraz bardziej instrumentalizowaną CSR (społeczną odpowiedzialność biznesu). (iw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj