poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualności4,4 mln zł na promocję Wielkopolski

4,4 mln zł na promocję Wielkopolski

Wielkopolska zrealizowała spot reklamowy, ukazujący region, „w którym można doświadczyć niezapomnianych chwil, udając się do niezwykłych miejsc i przeżywając przygody” – czytamy w Polska Głos Wielkopolski. To część kampanii „Wielkopolska. Wielka Historia. Wielka Przygoda”, której koszt wyniesie ponad 4,4 mln zł.

W spocie skupiono się na przedstawieniu historii, przygody, aktywnego wypoczynku oraz przyrody Wielkopolski. Internauci ocenili filmik jako mało odkrywczy i niezachęcający. Skrytykowali też fakt, że nie pokazano w nim Poznania. „To celowy zabieg. Z badań wynika, że jesteśmy kojarzeni przede wszystkim z targami, koziołkami, ratuszem w Poznaniu. Chcieliśmy zmienić odbiór naszego regionu” – stwierdził Tomasz Wiktor, prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

Spoty będą ukazywać się w województwach: mazowieckim, dolnośląskim, śląskim, pomorskim i łódzkim. Filmiki będą prezentowane nie tylko w najpopularniejszych kanałach, ale też w social mediach. Ponadto wiele miast z regionu będzie promować się we własnym zakresie. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj