Wielkopolska zrealizowała spot reklamowy, ukazujący region, „w którym można doświadczyć niezapomnianych chwil, udając się do niezwykłych miejsc i przeżywając przygody” – czytamy w Polska Głos Wielkopolski. To część kampanii „Wielkopolska. Wielka Historia. Wielka Przygoda”, której koszt wyniesie ponad 4,4 mln zł.
W spocie skupiono się na przedstawieniu historii, przygody, aktywnego wypoczynku oraz przyrody Wielkopolski. Internauci ocenili filmik jako mało odkrywczy i niezachęcający. Skrytykowali też fakt, że nie pokazano w nim Poznania. „To celowy zabieg. Z badań wynika, że jesteśmy kojarzeni przede wszystkim z targami, koziołkami, ratuszem w Poznaniu. Chcieliśmy zmienić odbiór naszego regionu” – stwierdził Tomasz Wiktor, prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.
Spoty będą ukazywać się w województwach: mazowieckim, dolnośląskim, śląskim, pomorskim i łódzkim. Filmiki będą prezentowane nie tylko w najpopularniejszych kanałach, ale też w social mediach. Ponadto wiele miast z regionu będzie promować się we własnym zakresie. (kg)