Gazeta Finansowa przygotowała zestawienie najciekawszych inicjatyw CSR 2014 roku. Doceniono m.in.: „Obsługę bez barier”, „Tesco dla szkół” i „Ciśnienie na życie”.
Bank Zachodni WBK wyróżniono za program Obsługi bez Barier, który uruchomił wideoczat dla osób migających. W prace nad opracowaniem i udostępnieniem usługi włączone są dwie organizacje działające na rzec osób niepełnosprawnych: Polski Związek Głuchych oraz Fundacja Polska Bez Barier, które wsparły proces na etapie testów, realizacji oraz oceny funkcjonalności z punktu widzenia osób niesłyszących.
Bayer z kolei stworzył cyklu spotkań popularyzujących naukę w formie warsztatów dla szkół, jak i praktyk dla studentów. Dziennik zwrócił także uwagę na inicjatywę BGK, „Młody Obywatel”, której celem jest angażowanie młodych ludzi w badanie i rozwijanie lokalnego kapitału społecznego i 11. edycję programu Tesco dla Szkół.
Za jedną z najciekawszych inicjatyw uznano również spotkanie zorganizowane w Grupie Żywiec, z okazji Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Alkoholu.
W zestawieniu znalazły się także kampania społeczna „Ciśnienie na życie” , zorganizowana przez Polpharmę czy program EKO-Zdrowie – program firmy KGHM Polska Miedź.
Gazeta Finansowa wyróżniła także inicjatywy Grupy Kapitałowej LOTOS, Hewlett-Packard Polska, Jeronimo Martins Polska, LeasePlan Fleet Management Polska, Orange Polska, Pelion, Zott Polska i TNT. (mw)