Serwis radiozet.pl, komentując najnowszą kampanię, zwraca uwagę na „antyaborcyjne przesłanie” marki.
W roli modelki wystąpiła Jyoti Amge, mieszkanka Indii. Mierzy ona 62,8 cm wzrostu i waży około 6 kilogramów. Z boku billboardu umieszczono cytat: „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?”.
Czytaj także: Wywiad z właścicielką firmy Adrian, Małgorzatą Rosołowską-Pomorską
Pomysłodawczynią reklamy jest właścicielka firmy Małgorzata Rosołowska-Pomorska, z wykształcenia ekonomistka. Już w rozmowie z Gazetą Wyborczą przekonuje, że reklamą pragnie zwrócić uwagę na pochopne decyzje, które niekiedy podejmują kobiety. Przypomina, że aborcja jest nieodwracalna, a kobiety, które się jej poddają, często nie potrafią sobie poradzić z konsekwencją tej decyzji.
To nie perwsza reklama ze społecznym przesłaniem. Pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety” rajstopy z podłódzkiego Zgierza reklamowała też pierwsza polska transseksualna posłanka Anna Grodzka czy jeżdżąca na wózku inwalidzkim była wokalistka zespołu Varius Manx Monika Kuszyńska. Na PRoto.pl analizowaliśmy także kampanię producenta z wizerunkiem kobiety leżącej obok nagrobka. Kreacja była opatrzona cytatem z ks. Twardowskiego „Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko ochodzą”. (mw)
fot. Profil facebookowy marki Adrian