Konsorcjum firm WYG International i Profile wygrało przetarg na realizację „Strategii promocji miasta Sandomierza”. Zamówienie obejmuje m.in.: przeprowadzenie badań ogólnopolskich oraz konsultacji społecznych dotyczących wizerunku miasta, a także analizę mediów oraz opracowanie dokumentu strategicznego.
W przetargu uczestniczyło pięć podmiotów Business Consulting, Loża A5 z Gdańska, Eksa z Wrocławia, konsorcjum: Planet PR z Kielc i Publicon Szymon Sikorski z Wrocławia oraz konsorcjum Profile-WYG International. Przy ocenie kierowano się dwoma kryteriami: ceną (40 proc.) i zawartością merytoryczną konspektu przedstawiającego sposób realizacji projektu (60 proc.). Z ramienia WYG projektem będzie zajmował się Piotr Dzik i Jacek Siatkowski, ze strony Profili – Krzysztof Nowak i Marek Hajdukiewicz.
Działania prowadzone w ramach podpisanej umowy mają się zakończyć w styczniu 2010. (kk)