Totalizator Sportowy ogłosił przetarg nieograniczony na świadczenie usług public relations. Zwycięska agencja zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji firmy oraz jej marek wraz z harmonogramem działania oraz opracowaniem instrukcji zarządzania kryzysowego.
Totalizator wymaga także pełnego spektrum działań związanych z media relations – od przygotowania baz mediów po organizację konferencji prasowych i zarządzanie kryzysowe. W ramach współpracy agencja m.in. poprowadzi profile firmy w mediach społecznościowych, działania PR-owskie dla Wyścigów Konnych na Służewcu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji w kwestii kosztorysu. Główne kryteria oceny to: cena (max. 40 pkt.), cena za realizację zadań z briefu (max. 10 pkt.), prezentacja odpowiedzi na zadanie z briefu (max. 50 pkt.). W przypadku, gdy dwie oferty po zsumowaniu punktów będą miały taki sam wynik, zleceniodawca wybierze tę o niższej cenie.
Umowa będzie obowiązywać od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r. z możliwością przedłużenia maksymalnie o 12 miesięcy. Termin składania ofert upływa 31.03.2011 roku o godz. 12.00., do tego czasu wykonawca zobowiązany jest też wpłacić wadium w wysokości 50 tys zł. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o 12.15. Totalizator Sportowy nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. (bs/es)