Ostatnie trzy dni na wysłanie konkursowego projektu strategii komunikacyjnej. Przypominamy, że do wygrania są płatne staże w Londynie i Brukseli, nagroda pieniężna i nagrody rzeczowe.
Londyn i Bruksela czekają na studentów, którzy do 31 marca wyślą projekty strategii komunikacji na konkurs PRaktykuj za granicą, organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Do wygrania są trzy wakacyjne staże w renomowanych agencjach PR, nagroda pieniężna i nagrody rzeczowe.
PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy, którego celem jest umożliwienie studentom zdobycia międzynarodowych doświadczeń w dziedzinie Public Relations. W wakacje trójka zwycięzców konkursu poleci do Londynu i Brukseli, aby odbyć staże w agencjach Fleishmann-Hillard, Burson-Marsteller oraz LEWIS PR.
Zadanie konkursowe polega na opracowaniu strategii komunikacji dla jednego działań Fundacji Dzieci Niczyje. Do wyboru są trzy tematy, opisane na stronie internetowej konkursu. Krótkie, trzystronicowe projekty można przesyłać do 31 marca, autorzy najlepszych prac zostaną zaproszeni do wysłania pełnych strategii, a w maju finaliści będą mogli zaprezentować się przed jury.