Już dziś ostatni dzień zapisów na spotkanie biznesowe poświęcone roli działów PR i marketingu w strategii rozwoju przedsiębiorstw w warunkach niepewnej sytuacji gospodarczej. Uzupełnieniem wykładów i dyskusji, na które zapraszają agencja ComPress oraz PMR, będzie prezentacja raportu dotyczącego wydatków na PR, które są planowane przez polskie przedsiębiorstwa w 2013 r. Spotkanie jest skierowane do specjalistów, managerów i dyrektorów działów komunikacji, marketingu i PR.
„Podczas spotkania przedstawimy wyniki badań, które m.in. pokazują w których sektorach gospodarki spodziewane są największe wzrosty wydatków na działania PR i jakie działania PR w obecnym roku będą cieszyły się największą popularnością. Spróbujemy także wspólnie odpowiedzieć na pytania: jak działa system naczyń połączonych w budżetach marketingowych, czy też jak wykorzystać kryzys gospodarczy do poprawy wyników marketingowych” – powiedział Adam Sanocki z ComPress.
Spotkanie odbędzie się 13 lutego 2013, od 10.00 do 13.00 w Centrum Konferencyjne Zielna ul. Zielna 37, Warszawa, Sala „Warszawa”, 5 p.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zainteresowani udziałem proszeni są o potwierdzenia udziału do dnia 11 lutego.2013, podając w e-mailu imię i nazwisko, nazwę firmy oraz zajmowane stanowisko na adres: msokolowski@compress.com.pl Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.
PRoto.pl objęło spotkanie patronatem medialnym.
Szczegółowa agenda spotkania:
10.00 – Powitanie – Bogdan Biniszewski (ComPress)
10.10 – 10.35 – Prezentacja wyników badań: Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku – wraz z ich analizą – Marcin Rzepka (kierownik działu badań PMR Research), Adam Sanocki (ComPress)
10.40 – 11.05 – Marketing i PR w czasach kryzysu – czyli zmień się albo znikaj – Adam Sanocki (ComPress)
11.10 – 11.35 – Blogerzy, influencerzy, ambasadorowie – jak prowadzić skuteczne działania w sieci z najbardziej wpływowymi dla naszej marki ludźmi – Marta Odrzywolska (ComPress)
11.40 – 12.00 – PR w służbie sprzedaży – analiza przypadku – Maciej Sokołowski (ComPress)
12.00 – 12.30 – Czy marketing i PR włączony jest w strategiczne decyzje podejmowane w firmie? Panel dyskusyjny moderowany przez Bartosza Sawickiego, redaktora naczelnego PRoto.pl. z udziałem zaproszonych gości