Stowarzyszenie Krajowej Unii Producentów Soków ogłosiło przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną, dotyczącą soków i przecierów.
Kampania pt. „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” zostanie przeprowadzona na rynku polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim i litewskim. Zwycięzca będzie odpowiedzialny za zaplanowanie działań reklamowych i PR-owych, przygotowanie szczegółowych kosztorysów i kreacji kampanii, jej przeprowadzenie i ewaluację. Łączna szacowana wartość projektu to 4,8 mln euro netto (wraz z wynagrodzeniem agencji).
Oferty można składać do 26 marca. Przy ich ocenie uwzględnione zostaną: wynagrodzenie wykonawcy i linia kreacji kampanii (po 20 proc pkt.), ocena kosztów działań bezpośrednich (25 proc.), dobór działań promocyjno-informacyjnych (30 proc.) oraz doświadczenie agencji (5 proc.). (ks)