Do 10 marca organizatorzy konkursu Kampania Społeczna Roku 2013 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych.
Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl. W ramach konkursu, Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 8 kategoriach:
- Kampanie organizacji pozarządowych
- Kampanie instytucji publicznych
- Kampanie lokalne
- Kampanie o tematyce zdrowotnej
- Kampanie 1%
- Kampanie firm i fundacji firm
- Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
- Akcje zaangażowane społecznie
Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2013 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.
Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. PRoto.pl jest patronem medialnym Konkursu.
Dodatkowe informacje:
Dla zgłaszających kampanie: Aleksandra Postek a.postek@marketingspoleczny.pl
Tel. 22 616 12 17