Przepis na sukces naszego zespołu silnie zakorzeniony jest w misji Agencji PR Pan Pikto, którą współtworzymy. To między innymi niestandardowy profesjonalizm. Działamy w sposób nieszablonowy, jednocześnie stawiając na wysoką jakość swoich usług. Wszystkie proponowane rozwiązania są konsekwencją doświadczeń całego zespołu agencyjnego.
Drugim filarem naszych działań jest systemowe podejście do zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy przekonane, że budowanie społecznej odpowiedzialności biznesu nie leży po stronie kadry kierowniczej dużych korporacji, ale może być również oddolnym działaniem pracowników mikroprzedsiębiorstw. W naszej opinii wdrożenie strategii CSR buduje przewagę konkrecyjną przedsiębiorstw na rynku, bez względu na wielkość firmy oraz branżę, w której działa.
To, co jest strategiczne dla naszych działań i również zostało wykorzystane przy realizacji IV edycji PRojektu Charity, to otwartość na dialog społeczny. Zdajemy sobie sprawę, że budowanie długoterminowych, szczerych relacji z naszymi interesariuszami, przekłada się na priorytety biznesowe Agencji. Tylko wspólnie wypracowane rozwiązania z klientami, partnerami, pracownikami czy społecznością lokalną decyduje o sukcesie firmy oraz prezentowanym przez nią poziomie.
Podsumowaniem naszych działań jest autorski projekt społecznej odpowiedzialności biznesu: PRojekt Charity. Realizowany przez Agencję PR Pan Pikto od pięciu lat. Dedykowany jest organizacjom pozarządowym i stażystom. Opierający się na dialogu społecznym co roku realizujemy inny cel, wykorzystując niestandardowe rozwiązania, które następnie możemy rekomendować naszym klientom komercyjnym.
Zespół debiutujący w PR: Justyna Jesionek, Klaudia Lasocka, Weronika Śmieja – Pan Pikto