Które marki są najbardziej rozpoznawalne, a klienci są gotowi do polecenia ich innym? W tym roku pracownia ARC i Superbrands Polska przepytały ponad 15 tys. konsumentów. Okazało się, że najsilniejszymi markami na polskim rynku jest Google, Lego i YouTube.
W badaniu uwzględniono 2,4 tys. marek konsumenckich. Czołową dwudziestkę zestawienia zdominowały firmy zagraniczne. Wśród polskich firm najwyższą, 6. lokatę, zajęło Allegro, tuż za nim uplasował się E.Wedel, a 11. pozycja przypadła marce Tymbark.
Tegoroczne badanie konsumenckie Superbrands zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N=15035, w dniach 4-30 września 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.
Pełne listy laureatów Superbrands, Created in Poland Superbrands oraz Business Superbrands 2014/15 opublikowane są na stronie internetowej organizatora: www.superbrands.pl/wyniki