sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBGK z nowym logo i pozycjonowaniem

BGK z nowym logo i pozycjonowaniem

Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać nową rolę banku, uczestniczącego w programie Inwestycje Polskie.

Znak zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach zmian wprowadzono także nowe hasło promocyjne „Przyszłość zaczyna się dziś”. 

Jak tłumaczy Arkadiusz Łoś z Dragon Rouge, BGK „z instytucji działającej na zapleczu rynku finansowego przekształcił się w aktywnego gracza i uczestnika największych projektów infrastrukturalnych w kraju”. Jego zdaniem zasygnalizowanie tej zmiany stało się niezbędne, bo dotychczas bank miał „bardzo tradycyjny i zachowawczy” wizerunek, który nie odzwierciedlał jego aktywności. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj