Konsorcjum złożone z Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego ogłosiło przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą wieprzowiny i wołowiny.
Kampania ma dotyczyć świeżego i schłodzonego mięsa oraz jego przetworów. Potrwa dwa lata i obejmie swoim zasięgiem Singapur, Tajwan, RPA, Nowa Zelandia i Kazachstan. Agencje chcące wziąć udział w postępowaniu powinny zaproponować co najmniej 2 propozycje spójnej linii kreatywnej kampanii, przynajmniej dwa projekty strony internetowej kampanii, dwa scenariusze organizacji wizyt studyjnych, dwa scenariusze filmu promocyjnego i dwa scenariusze organizacji kongresów.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 29 czerwca. Będą one oceniane według efektywności kosztowej zaproponowanych działań i kreacji dla kampanii (po 50 proc. pkt).