niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNa rynku pojawiła się nowa książka poświęcona pracy rzeczników prasowych

Na rynku pojawiła się nowa książka poświęcona pracy rzeczników prasowych

„Rzecznik prasowy – oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna” – to tytuł nowej książki, przygotowanej pod redakcją Beaty Czechowskiej-Derkacz i Marka Zimniaka.

Publikacja, która właśnie się ukazała nakładem Wydawnictwa DIFIN, obejmuje szeroki obszar działań rzecznika prasowego – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami po teoretyczne aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji.  Ważną część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość podzielona jest na cztery działy – komunikacja, narzędzia rzecznika, prawo, dyplomatyka i  savoir-vivre – i składa się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który  sprawnie buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla swoich przełożonych i współpracowników jest autorytetem i ekspertem.

Autorzy książki (poza Beatą Czecohwską-Derkacz i Markiem Zimniakiem są nimi także Monika Brzozowska i Wojciech Szymczak) nie rozstrzygają definicyjnych sporów, wzajemnych relacji między na przykład marketingiem a public relations. Główny cel, jaki im przyświecał, to pomoc w sprawnej asymilacji wiedzy i płynnym przekształceniu jej w umiejętności potrzebne specjaliście szeroko rozumianej komunikacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj