sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualności15 jubileuszowe wydanie Kompendium CSR z Rzeczpospolitą

15 jubileuszowe wydanie Kompendium CSR z Rzeczpospolitą

Do dzisiejszego wydania Rzeczpospolitej (18 grudnia) dołączona jest 15 jubileuszowa edycja półrocznika „Odpowiedzialny Biznes – Kompendium CSR”.
W publikacji ukażą się najciekawsze fragmenty wywiadów o odpowiedzialności, filantropii i społecznym zaangażowaniu, których udzielili nam m.in.: Dalajlama, Sharon Stone, Richard Branson, Bill Drayton, Janina Ochojska, siostra Małgorzata Chmielewska i inni. W publikacji także wywiad ze współtwórcą Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, architektem polskich przemian gospodarczych Jeffreyem Sachsem.

Z okazji jubileuszu tematem edycji jest pytanie, co za nami i co przed nami w społecznej odpowiedzialności.
Na 20 stronach piszą m.in.:
prof. Jerzy Buzek
prof. Magdalena Środa
prof. Andrzej Blikle
dr Adam Bodnar
prof. Janusz Czapiński
Paul Herman
Kevin Roberts
Mike Thompson
Michał Boni
dr Jan Jabłkowski
prof. Bolesław Rok
Stefan Crets
Joanna Wis
prof. Piotr Płoszajski
Paweł Łukasiak
dr Magdalena Krukowska
Magdalena Warzybok
Dorota Szczepan-Jakubowska
Rafał Serafin
Beata Faracik
prof. Piotr D. Moncarz

Kto o czym pisze w jubileuszowym Kompendium?
Przeszłość i przyszłość komentują m.in.  Stefan Crets, Mike Thompson, prof. Janusz Czapiński, dr Adam Bodnar i prof. Andrzej Blikle.
W Kompendium także inspirujący artykuł Paula Hermana, autora koncepcji HIP (Human Impact + Profit) o biznesowej wartości inwestowania w rozwój pracowników i lokalną społeczność.
Dla wielu szczególnie atrakcyjna może być nowa wizja marek – „marek kochanych”  przez konsumentów zaproponowana przez Kevina Robertsa, autora bestselleru „Lovebrands”. Autor mówi nam: „pod nazwą Lovemarks zaproponowałem koncepcję marki, która nie należy do marketingowców, ale do ludzi, którzy ją kochają”.
Ponadto, o roli odpowiedzialności w gospodarce pisze premier Jerzy Buzek. Swoją analizą na temat ustalonych we wrześniu Celów Zrównoważonego Rozwoju dzieli się prof. Bolesław Rok., a ustalenia Szczytu Klimatycznego i jego konsekwencje dla biznesu komentują: Robert Cyglicki, Joanna Wis i Rafał Serafin.
Prof. Magdalena Środa przygląda się CSR z perspektywy kontekstu kulturowego. Magdalena Krukowska wyjaśnia dlaczego przejrzystość w łańcuchu dostaw ma coraz większe znaczenie, natomiast Dorota Szczepan-Jakubowska dzieli się interesującą refleksją na temat stresogennych środowisk pracy.  
W Kompendium jak zwykle można znaleźć kalendarium, gdzie zestawione są najważniejsze wydarzenia odpowiedzialnego biznesu i filantropii w Polsce w mijającym i nadchodzącym roku.  
Jak mówi nam twórca i wydawca Kompendium CSR, Marek Kłopotowski: „jesteśmy dumni, że od 15 edycji udaje nam się inspirować zainteresowanych odpowiedzialnym biznesem, Od siedmiu lat obserwujemy i komentujemy ewolucję społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Prezentujemy najnowsze trendy, przedstawiamy ciekawe inspiracje i dostarczamy wiedzy. Cieszymy się, że jesteśmy dla Państwa i wspieramy Państwa w naszej wspólnej codziennej pracy nad, nieco bardziej zrównoważonym, jutrem.”

Patronami medialnymi Kompendium CSR są: RadioZet, Bankier.pl i PRoto.pl.
Publikacja „Odpowiedzialny Biznes – Kompendium CSR” ukazuje się 18. grudnia z Rzeczpospolitą, jest dystrybuowana przez pół roku na kilkudziesięciu konferencjach, a także pod adresem: www.kompendiumcsr.pl.

Zapraszamy także na największy fan page o CSR w Polsce

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj