piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościIMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie

W listopadzie dominowały tematy polityczne związane z tworzeniem się nowego rządu PiS. Na fotelu lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” znalazł się dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą oraz RMF FM – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły telewizja TVN24 oraz Radio Zet. Szerokim echem obok informacji o nowych ministrach odbiła się uchwała o odwołaniu sędziów Trybunału Konstytucyjnego. W mediach często poruszano również tematy związane z uchodźcami oraz atakiem terrorystycznym w Paryżu.

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą oraz Dziennik Gazeta Prawna. Na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych tygodników znalazł się Newsweek, w związku z publikacją sondaży poparcia dla partii politycznych, wyprzedzając Wprost oraz Politykę. Liderem w kategorii miesięczników ponownie został Forbes, pokonując Twój Styl oraz Pani.

Telewizja
Wśród stacji telewizyjnych dominował TVN24, wyprzedzając Polsat News oraz TVPinfo.

Radio
Na lidera wśród stacji radiowych wysunęło się RMF FM, pokonując Radio ZET, dzięki publikacjom na temat bieżących spraw politycznych. Na kolejnym miejscu znalazło się radio PR3, w związku ze sporem na temat sztuki „Śmierć i dziewczyna”.

Portale internetowe
Najpopularniejszym portalem w listopadzie został portal wpolityce.pl, kolejne miejsca zajmuje onet.pl oraz tvn24.pl.

Media ekonomiczne
Dziennik Gazeta Prawna ponownie obroniła pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.

Media regionalne
Wśród mediów regionalnych dominowały cytaty z Radia Kraków, wyprzedzając Radio Szczecin oraz Radio Gdańsk.

 

IMM dla PRoto.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj