W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Corporate Social Responsibility Awards, organizowanego przez PR Daily, wyróżniona została agencja Garden of Words. Doceniono ją za działania dla Tesco Polska, w ramach projektu „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”.
Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii CSR Event. W ramach współpracy z Tesco Polska, agencja Garden of Words odpowiadała za kompleksową strategię komunikacji 360°, w tym przygotowanie i koordynację wydarzeń i akcji specjalnych dla klientów Pasaży Tesco.
Zorganizowano prawie 400 eventów w 23 galeriach i pasażach handlowych, należących do Tesco Polska. W budowaniu wizerunku marki Tesco pomagało wykorzystanie kontekstu lokalno-społecznego. Celem kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” było nawiązanie dialogu z lokalnymi społecznościami, ich integracja wokół wspólnych spraw, a także wykorzystanie potencjału lokalnych władz i środowisk.
To jednak nie pierwsze wyróżnienie dla Garden of Words oraz Tesco Polska. Za kampanię „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” otrzymały w 2015 roku statuetkę Złotego Spinacza w kategorii: sektor spożywczy.
Garden of Words to jedyna polska agencja doceniona w PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards.
Pełna lista finalistów tutaj. (ak)