Nagrodę główną – Platinum Award w konkursie Spotlight Awards otrzymał spot telewizyjny powstały w ramach kampanii „Czadowe Domy”. Kampania zrealizowana była przez Procontent Communication na zlecenie Honeywell Polska. Za produkcję spotu odpowiadała agencja Newsrm.tv.
Kampania „Czadowe Domy” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Digital & Video Communications: Video. Spot telewizyjny miał na celu uświadomienie Polakom zagrożenia związanego z nadmierną i niekontrolowaną emisją tlenku węgla. Głosu lektorskiego użyczył ambasador kampanii – Piotr Fronczewski. W spocie ukazana została młoda kobieta w pięknym i nowocześnie urządzonym domu, w którym dochodzi do ulatniania się tlenu węgla. Ukazana sytuacja obala mit, że zatrucie czadem może zdarzyć się tylko w starej substancji mieszkaniowej i budynkach ze starą instalacją.
„Docenienie naszej kampanii w międzynarodowym konkursie jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Wierzymy, że dzięki kampanii świadomość czym jest tlenek węgla, jak powstaje, jak można zapobiec zatruciu oraz w jaki sposób radzić sobie w przypadku identyfikacji pierwszych objawów zatrucia wzrosła. Nagroda ta jest dla nas dowodem, że warto realizować tego typu projekty” – powiedziała Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji na Europę Wschodnią, Honeywell.
Konkurs Spotlight Awards organizowany jest przez League of American Communications Professionals (LACP). Co roku do zgłaszanych jest blisko dwa tysiące projektów z całego świata.
Spot kampanii „Czadowe Domy” można obejrzeć na stronie www.czadowedomy.pl
(red)