niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarki na YouTubie w marcu: telekomy wiedzą, kiedy się reklamować. Gorzej z...

Marki na YouTubie w marcu: telekomy wiedzą, kiedy się reklamować. Gorzej z branżą spożywczą

Święta wielkanocne nie przełożyły się na wzmożoną interakcję na kanałach firm z branży cukiernicznej. Z kolei telekomy zdają sobie sprawę, jak przyciągnąć do siebie subskrybentów. Autorzy badania przeanalizowali, jak radziły sobie na YouTubie firmy z branż: mięso i wędliny, piekarnie i cukiernie, markety spożywcze i telekomy.

Wśród marketów spożywczych najaktywniejszym kanałem jest Lidl Polska. Odpowiednie wykorzystywanie funkcji YouTube’a pozwala marce na ciągłe pozyskiwanie nowych wyświetleń. Jako największy kanał wśród branży marketerów przekroczył 30 milionów wyświetleń od początku istnienia. Lidl zdeklasował też konkurencję pod względem liczby pozyskanych subskrybentów w marcu, wyprzedzając Biedronkę i Żabkę Polska.

Nienajlepiej na YT radzi sobie natomiast branża mięs i wędlin. Jest to poniekąd związane z trudnościami związanymi z odpowiednim reklamowaniem produktów w serwisie. Największą liczbą wyświetleń (ponad 14 tys.) może pochwalić się Sokołów TV. Nie są to jednak imponujące liczby, gdy porównamy je do kanału T-Mobile Polska, któremu w minionym miesiącu udało się zdobyć ponad trzy mln wyświetleń. Żaden z najlepszych kanałów z branży mięs i wędlin od początku istnienia nie zebrał 1000 subskrypcji. Co ciekawe, święta wielkanocne nie skłoniły internautów, by szukali porad dotyczących wypieków na YT. Żadna z piekarni i cukierni nie mogła liczyć na wzmożone interakcje. Piekarnia-Cukiernia „U Bęczka” uzyskała tu jedynie sześć polubień i komentarzy.

Telekomunikacja wie, kiedy reklamować swoje usługi. Nowa, marcowa kampania T-Mobile miała prawie cztery mln wyświetleń. W tym czasie na kanale pojawiło się osiem nowych produkcji z Bogusławem Lindą. Na drugiej pozycji znalazł się Play – ponad milion wyświetleń. To właśnie ta sieć ma od początku istnienia największą liczbę wyświetleń. Wyprzedza T-Mobile o blisko 30 mln. Trzecie miejsce należy do Orange Polska.

Cały raport jest dostępny tutaj.

(mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj