Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PGE zmienia hasło kampanii związanej z Powstaniem Warszawskim. spółka pge w najnowszej reklamie wykorzystała nawiązanie do powstania warszawskiego. kreacja przedstawiała powstańca na tle płonącego miasta z hasłem „poświęcenie to wielka energia – pge mecenasem muzeum powstania warszawskiego”. na reklamie znalazł się też dopisek „pge. sprzedawca prądu, gazu i ciepła”. takie wykorzystanie wątku powstania warszawskiego oburzyło internautów, którzy zarzucili pge naigrywanie się z powstania i chęć sprzedaży za wszelką cenę, a kreację określali jako „żałosną” i „obrzydliwą”. pge opublikowało oświadczenie, w którym wyjaśniło, że reklama ma na celu jedynie podkreślić dumę ze wspierania wydarzeń kulturalnych i projektów podtrzymujących pamięć o polskiej historii. później jednak rzecznik pge, maciej szczepaniuk, poinformował na twitterze o zmianie hasła kampanii na „wspieramy pamięć o bohaterach”. podkreślił także, że spółka nie chciała nikogo urazić. w rozmowie z proto.pl szczepaniuk dodał, że kampania wczoraj się zakończyła. źródło: twitter.com/rzecznikpge. rzecznik pytany na twitterze o to, jaka agencja odpowiada za kreację, poinformował, że było to wybrane w przetargu k2. aktualizacja 3.08.2017:. przedstawicielka agencji, klaudia rakowska-zając, dyrektor marketingu i pr w k2, wyjaśnia:. „wspólnie z klientem opracowaliśmy kampanię, której celem było wyłącznie poinformowanie o mecenacie historycznym pge oraz przywołanie symboliki ważnych dla dziejów polski wydarzeń. pge bowiem od lat wspiera pamięć historyczną i instytucje temu służące. przekaz kampanii nie wybrzmiał zgodnie z oczekiwaniami, dlatego wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na błyskawiczną zmianę hasła na bardziej czytelne. kampania trwała dwa dni i została już zakończona”. (mb).
Spółka PGE w najnowszej reklamie wykorzystała nawiązanie do Powstania Warszawskiego. Kreacja przedstawiała powstańca na tle płonącego miasta z hasłem „Poświęcenie to wielka energia – PGE Mecenasem Muzeum Powstania Warszawskiego”. Na reklamie znalazł się też dopisek „PGE. Sprzedawca prądu, gazu i ciepła”.
Takie wykorzystanie wątku Powstania Warszawskiego oburzyło internautów, którzy zarzucili PGE naigrywanie się z Powstania i chęć sprzedaży za wszelką cenę, a kreację określali jako „żałosną” i „obrzydliwą”.
PGE opublikowało oświadczenie, w którym wyjaśniło, że reklama ma na celu jedynie podkreślić dumę ze wspierania wydarzeń kulturalnych i projektów podtrzymujących pamięć o polskiej historii.
Później jednak rzecznik PGE, Maciej Szczepaniuk, poinformował na Twitterze o zmianie hasła kampanii na „Wspieramy pamięć o bohaterach”. Podkreślił także, że spółka nie chciała nikogo urazić. W rozmowie z PRoto.pl Szczepaniuk dodał, że kampania wczoraj się zakończyła.

Źródło: twitter.com/rzecznikPGE
Rzecznik pytany na Twitterze o to, jaka agencja odpowiada za kreację, poinformował, że było to wybrane w przetargu K2.
Aktualizacja 3.08.2017:
Przedstawicielka agencji, Klaudia Rakowska-Zając, dyrektor marketingu i PR w K2, wyjaśnia:
„Wspólnie z klientem opracowaliśmy kampanię, której celem było wyłącznie poinformowanie o mecenacie historycznym PGE oraz przywołanie symboliki ważnych dla dziejów Polski wydarzeń. PGE bowiem od lat wspiera pamięć historyczną i instytucje temu służące. Przekaz kampanii nie wybrzmiał zgodnie z oczekiwaniami, dlatego wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na błyskawiczną zmianę hasła na bardziej czytelne. Kampania trwała dwa dni i została już zakończona”.
(mb)