Równo rok temu pisaliśmy o tym, że Instagram wprowadził funkcję Stories. Obecnie, po 12 miesiącach, z opcji korzysta już 250 mln osób dziennie.
Popularność Stories przyczyniła się również do wydłużenia czasu, jaki użytkownicy spędzają, korzystając z aplikacji. Osoby poniżej 25 roku życia korzystają z Instagrama średnio 32 minuty każdego dnia, a użytkownicy w wieku 25 lat i więcej – średnio ponad 24 minuty dziennie.
Funkcja szczególną popularnością cieszy się wśród nastolatków. Oglądają oni cztery razy więcej Stories niż starsi użytkownicy serwisu i tworzą ich aż sześć razy wiecej.
Relacje na Instagramie chętnie wykorzystują również marki. W ciągu ostatniego miesiąca ponad połowa firm, które posiadają konto w serwisie, stworzyła swoje Stories. Jak informują przedstawiciele serwisu, co piąta relacja stworzona przez markę otrzymuje bezpośrednią wiadomość od użytkownika Instagrama. (pk)