poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZFPR rozpoczyna prace nad VI edycją rankingu agencji PR według fee income

ZFPR rozpoczyna prace nad VI edycją rankingu agencji PR według fee income

Związek Firm Public Relations rozpoczął przygotowania rankingu agencji PR wg fee income za rok 2017. W projekcie mogą wziąć udział zarówno firmy zrzeszone w Związku, jak i te do niego nienależące. Zgłoszenia będą przyjmowane do 25 maja 2018 roku. Publikację wyników zaplanowano na czerwiec.

Jak informuje ZFPR, ranking ma na celu przedstawienie właściwego charakteru usług PR na rynku przez skupienie się na doradztwie komunikacyjnym i przychodach z honorariów.

Na potrzeby rankingu pojęcie fee income zdefiniowano jako „różnicę między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi”.

Z ubiegłorocznej edycji rankingu wynika, że łączna wartość przychodów wygenerowanych z honorariów za rok 2016 agencji PR biorących udział w rankingu wyniosła 119,7 mln zł.

Prezentowane w rankingu wyniki zostaną zweryfikowane w drodze audytu finansowego przez niezależną firmę Strategia Audit. Audyt obejmie nadzór nad procesem gromadzenia danych, ich weryfikację oraz przygotowanie raportu.

Więcej informacji oraz ankietę zgłoszeniową można znaleźć na stronie ZFPR. (mb)

Czytaj także:

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 1

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 2

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 3

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 4

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj