Niedawno połączone współpracą strategiczną sieci partnerskie – LifeTube i Gamellon – powiązały swoje usługi z kolejnymi podmiotami. Wraz z MCN-ami wspólne usługi oferować będą: sieć społecznościowa Daily Dose of Beauty (DDOB) oraz agencja Szeri Szeri.
Czytaj także: Jak będą funkcjonować LifeTube i Gamellon? Wywiad z Adamem Semikiem
Czwórka firm ma zamiar stworzyć połączoną ofertę w zakresie influencer marketingu dla marek, agencji i domów mediowych. Podmioty mają pomagać w nawiązywaniu współprac zarówno z najpopularniejszymi liderami opinii w internecie, jak i mikroinfluencerami na różnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie.
Jak czytamy w informacji prasowej, LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB będą też współpracować w kwestii wymiany wiedzy – chcą uspójnić standardy obsługi, a także poszerzyć zakres obsługi agencyjnej w obszarze kreacji, strategii i branded content. Partnerstwo strategiczne ma też ułatwiać zrzeszonym w sieciach twórcom wzajemną promocję.
„Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu. (…) Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich czterech firm” – tłumaczy Paweł Stano, prezes LifeTube’a. (mp)